lørdag den 21. juni 2014

Indkøb fra SAM :) New stuff :)

Jeg har da slet ikke fået vist jer min indkøb fra SAM :)
Jeg fik købt så mange lækre ting :)


Jeg faldt total for disse stempler, det ene lyder:
"Svaret er chkolade, hvem bekymre sig om spørgsmålet..." Elsker det :)
Også kan man aldrig få for mange embossing foldere ;)

Jeg faldt for disse stempler, hos en svensk forhandler - de var så søde :)
En skam han ikke kunne tage dankort, så havde jeg nok brugt lidt flere penge hos ham ;)



Jeg fandt også over disse små fætre :)
Skal lige have puttet lidt mount på dem ;)

 
Og her er mounten så, sammen med lidt ekstra :)

Jeg har så svært ved at finde på ting mandekort, så måtte da bare eje denne blok, da jeg faldt over den :)

I have not shown you my purchases from SAM :)
I bought so many delicious things :)
I found these stamp - I think they are great - one of them says: The answer is cholate who cares about the question..."
I fell for these stamps at a Swedish distributor - they were so cute :)
A shame he could not take credit card, I would probably have spent more money at him;)
I have such a hard time finding things for man card so had to own this block, when I stumbled across it :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar