torsdag den 28. august 2014

Feriekort :) / cards on vaccation :)

Som tidligere lovet kommer her lidt flere kort som er påbegyndt i bilen på vej til Frankrig med familien :) Jeg er efterhånden blevet helt skrap til at favelægge i bilen :)
Jeg har en pude beregnet til en laptop/bærbar computer på skødet og alle mine akvareller/tuscher ved siden af. Det fungere fint ;)
Det er dog væsentlig nemmere at farvelægge med akvarel, frem for tuscher ;)

Disse er dem, jeg har lavet:


Stemplet er fra Stamping Bella, farvelagt med Copics.


jeg har brugt Sizzix embossing folder til tal og bogstaver.
Jeg har også brugt Martha Steward border punch.


embossing folderen er fra Xcut, De farvede bånd er Washi tape :)

As promised erlier, here is some more cards which started in the car on the way to France with the family :) I have become quite tough to coloring in the car :) I have a pillow designed for a laptop on the lap and all my watercolors / markers next to it. It works fine;) However, it is much easier to color with watercolor, rather than pens;) 
The stamp is from Stamping Bella, colored with copics. I used Sizzix embossing folder with numbers and letters. I also used Martha Steward border punch. Embossing folder is from Xcut, The colored bands are washi tape :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar