mandag den 25. august 2014

Pyha - en evighed siden :) / Ups - it has been, like forever :)

Sommerferien har ramt hårdt, og vi har været en evighed om at komme ordentlig i gang igen :)
Jeg har ikke fået lavet det store kreative i ferien, det har simpelthen været for varmt ;)

Jeg har dog malet et par stempler i bilen, på vej til Frankrig.

Dette er hvad der er kommet ud af det :)



Stemplet er fra Stamping Bella, som er farvelagt med Copics - jeg øver mig stadig :)
Prikkerne er lavet med en Cuttlebug embossing folder.
Tekststemplet er stemplet med Distress ink :)

Jeg har lavet et par kort mere, men dem må I vente lidt med ;)


The summer vacation has hit hard, and we have been forever to get decent at it again :) 
I have not done the big creative during the holidays, it has simply been too hot;) 
However, I have painted a few stamp designs in the car, on the way to France. 
This is what has come out of it :) 
The stamp is from Stamping Bella, which is colored with copics - I practice still :) 
The dots are made with a Cuttlebug embossing folder. 
Text stamp is stamped with Distress ink :) 
I've made a few more card, but those you must wait a while;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar