torsdag den 16. oktober 2014

Bryllupskort / Card for wedding

Jeg fik en forespørgsel på om jeg kunne lave et bryllupskort - og selvfølgelig kunne jeg da det :)

Papiret er råhvidt.
Jeg har brugt en embossing folder fra X-Cut.
Inde i blomsterne har jeg brugt Liguid pearls.
Navnene er udskåret med en die, som hedder "Cute as a button" fra Sizzix.
Teksten sidder på en udskæring fra Spellbinders.

Kortet indvendigt er dekoreret med datoen for brylluppet.
Til feltet til at skrive i, har jeg på siden brugt en punch fra Martha Stewart :)

I got a question on whether I could make a wedding card - and of course I could it :)

The paper is off-white.
I used an embossing folder from X-Cut
The names are carved with a die, which is called "Cute as a button" from Sizzix.
The text sits on a cut from Spellbinders.
The card inside is decorated with the date of the wedding.
To the write box I have on the edge used a punch from Martha Stewart :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar