onsdag den 29. oktober 2014

Dem søde rar postmand har været på besøg igen :D / The sweet nice postman has been here again :D

Ja så har posten været her igen - denne gang med helt nye Stamping Bella stempler :)
Jeg kan slet ikke vente med at få brugt dem :)




Lidt flere Liguid Pearls - kan man få for mange af dem?! :)

Lidt ekstra dies :)
Glæder mig til at få prøvet gearene - mangler altid mande ting...

Jeg har i flere år ønsket mig en Fiskars Stamp press, og nu skulle det være, så jeg bestilte en :)

Yes that has been post here again - this time with brand new Stamping Bella stamps :) 
I can not wait to use them :) 
Slightly more Liguid Pearls - you can get too many of them ?! :) 
A little extra dies :) 
Looking forward to challenge the gears - always missing man thing ... 
I have for years wanted a Fiskars Stamp press, and now it should be, so I ordered one :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar