lørdag den 18. oktober 2014

En smut tur i Netto, og hvilke fund :) / A slipped trip to the local supermarket and what findings :)

Jeg skulle ned og handle, som sædvandlig i Netto og pludselig komme min datter Silke på 9 farende og hiver mig i ærmet. "kom mor, skynd dig"... Jeg tror jo nærmest at der er sket en ulykke eller sådan noget i den stil, og stormer efter hende... Og hvad har den skønne unge dog ikke fundet :)
Hun er lige så slem til craft-shopping, som sin mor :D :D



Jeg øjnede change for lidt december gaver - ja man kan jo lige så godt starte i god tid, ik'?! :)


Så dette er hvad jeg har købt til pigerne - de elsker jo at være kreative begge to :)

I was shopping in my local shop and suddenly my daughter Silke 9 rushing and pulling at my sleeve. "Mum come, hurry up" ... I think the world almost has come to en end or something like that  and rushes after her ... And what has the beautiful young sweet girl, found :) 
She is as good a craft-shopping, as her mother: D: D 
I saw a change for bying December gifts - yes you might as well start in good time, right ?! :) 
So this is what I bought for the girls - they love the to be creative both :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar