lørdag den 25. oktober 2014

Fødselsdagskort til en glad pige :) / Birthday card for at happy girl :)

Jeg har lavet dette kort til en af mine venner, ja faktisk min søde kollega :)
Jeg er simplehen blevet så vild med Stamping Bellas "Uptown girls" - de er så friske :)
Også passer de perfekt til Maria, som også er frisk ;)


Jeg beklager billedets kvalitet - min kamera driller fra tid til anden :-/
Jeg har prøvet at bruge kraftige farver mod hinanden.
Jeg har en tendens til altid at vælge de sikre løsninger, så har udfordret mig selv lidt :)


Stemplet hedder "Bianca has a Big Cake" og er fra Stamping Bella, Uptown girls.
Det er farvelagt med Copic Ciaos.



Kortet indvendig er pyntet med lidt Quickutz bier. 
Den hvide skrivefelt er dekoreret med en Martha Stewart punch.
Blomsten er fra Prima.

Skøn dag derude :)






I made this card for a friend of mine, actually my sweet colleague :)
I am crazy about Stamping Bella's "Uptown girls" - they are so fresh and sweet :)
Also the perfect match for Maria, who is also fresh and sweet ;)
I am sorry the picture quality - my camera teasing from time to time: - /
I've tried using bright colors against each other.
I tend to always choose the safe solutions, so have challenged myself a bit here :)
The stamp is called "Bianca har Big Cake" and is from Stamping Bella, Uptown girls.
It is colored with Copic Ciao.
The card inside is decorated with little Quickutz bees.
The white writing area is decorated with a Martha Stewart punch.
The flower is from Prima.

Beautiful day out there :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar