onsdag den 22. oktober 2014

Kvist og hvidt / Reused paper and white

Jeg har leget lidt med lidt forskelligt.

Jeg er helt vild med kombonationen af kvistpapir og den hvide embossing.

Det skal jeg helt sikkert lave lidt mere af :)

Jeg har brugt stempler fra Hero Arts (den store blomst - det hedder Many Petals) og Woodware (de små blomster i bunden)





Jeg har stemplet med Versamark glue på transperant papir og puttet hvid embossing pulver på. 
Herefter har jeg klippet den ud og sat den fast med hvide klæbepuder.


De nederste hvide er stemplet og embosset direkte på kvistpapiret.

I have played a bit with kraft and white embossing powder 
I absolutely love the combination of kraft paper and the white embossing.
I'll definitely do some more of :) 
I have used stamps from Hero Arts (the big flower - it's called Many Petals) and Woodware (small flowers at the bottom) 
I stamped with Versamark glue on transparent paper and put white embossing powder on. 
Then I cut it out and put it with the white adhesive pads. 
The bottom white stamped and embosset directly on the top paper.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar