onsdag den 12. november 2014

Besøg hos Søstrene Grene / Visit at the Sisters Grene shop

Jeg ved ikke med Jer, men jeg elsker simpelthen at komme hos Søstrene Grene.
Der er altid en million små nips ting og dimmedutter :)
Plus de ret tit har kreative ting og papir.
Dette er hvad jeg fandt sidst jeg var på besøg hos Søstrene Grene ;)




Det sorte er magnetpapir




Jeg fandt en nyåbnet kreativ butik i Holbæk, så den måtte jeg da lige ind i og se hvad der var :)


I do not know about you, but I simply love to come with the Sisters Branches (a Danish shop) 
There are always a million small bits and pieces :) 
Plus they very often have creative things and paper. 
This is what I found last time I was visiting the sisters Branches;) 
The black magnetic paper 
I found a newly opened creative shop, England, as it had when I right in and see what was :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar