lørdag den 1. november 2014

Kort til min kortkasse / Cards to my card box

Jeg har en kort kasse, med et lille reservelager af kort. Nu da begge mine piger skal til fødselsdage hos div. klassekammerater, er det rart med et lille "lager", så jeg ikke skal lave nyt til hver fødselsdag :)
Men kassen er ved at være halv tom, så jeg har lavet lidt til den :)


Her er brugt en embossing folder fra Hobby Solution, købt på SAM i Roskilde sidste år.
Jeg har brugt Liguid Pearls i blomsterne.
Båndet er fra Netto, stemplet er også købt på SAM sidste år :)

Igen embossing folderen fra Hobby Solution og Liguid Pearls i blomsterne.
Båndet er fra Netto, stemplet er fra Marianne Design, farvelagt med Copic Caios.

Her er brugt en embossing folder fra Spellbinders - den fås både med tal og bogstaver.
Båndet er en rest, stemplet er fra Marianne Design, farvelagt med Copic Caios.
Tekst stemplet er fra Panduro Hobby :)

Ha' en skøn dag :)

I have a card box, with a small reserve stock of cards. Now that both of my girls are about birthdays in various classmates, it is nice with a small "stock", so I'm not going to make news for every birthday :) 
But the box is nearly empty, so I've made a little for it :) 
Pic. 1: Here is used an embossing folder from Hobby Solution, bought at SAM in Roskilde last year. I have used Liguid Pearls in the flowers. The tape is from our local grocery store, the stamp is also bought at SAM last year :) 
Pic. 2: Again embossing folder from Hobby Solution and Liguid Pearls of flowers. The tape is from our local grocery store, the stamp is from Marianne Design, colored with Copic Caios. 
Pic. 3: Here is used a embossing folder from Spellbinders - it is available with both numbers and letters. The tape is a residue, stamp is from Marianne Design, colored with Copic Caios. Text stamp is from Panduro Hobby :)

Have at great creative day :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar