lørdag den 15. november 2014

Lyn kort til morgengave til kobberbryllup - del 1 / Quick card morning gift for copper Wedding part 1

Ja selv den bedste kort mester kommer til kort en gang imellem ;)
Og da jeg skulle til kobberbryllup havde jeg ikke lige tænkt over et kort til den blomst, vi havde købt til kobberbrude parret, til morgensangen.

Så jeg måtte hurtigt finde på en løsning - må indrømme, det ikke er en af mine bedste ;)


Bogstaverne og tallene er fra Thickers og hedder "Rockabye"


Stemplet er et Hobby Art stempel, som hedder "Floral Spring".
Jeg har brugt min Versamark inkglue, og Stampendous Opaque Detail White embossing pulver.


Yes even the best card champion fall short from time to time;)
When I was going to copper wedding, I had not thought of a card for the flower we had bought for copper bridal couple, morning song.
So I had to quickly find a solution - have to admit it's not one of my best;)
The letters and numbers are from thickers and called "Rockabye"
The stamp is a Hobby Art Stamp called "Floral Spring".
I used my Versamark inkglue and Stampendous Opaque Detail White embossing powder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar