søndag den 22. februar 2015

Hvad blev der af tiden?! / What happend to the time?!

Hold da op hvor tiden flyver!!

Jeg synes lige vi er kommet ind i det nye år, og nu er februar snart forbi!

Det har ikke været med min gode vilje, at bloggen har ligget stille den sidste måned.
Men jeg er blevet involveret i et stort projekt på mit arbejde, og det vil tage en del af min tid og har allerede taget meget af min tid...

Så derfor vil der nok fremtidig være lidt store mellemrum imellem indlæggene.

Men jeg vil ligge indlæg på så tit jeg kan, men I skal være forberedt på at der kan være lidt tid imellem dem :)

Håber I må få en skøn kreativ dag :)

Wow, how time flies !!

I feel we just have come into the new year, and now February of the past!
It has not been intentionally the blog has been quiet the last month.
But I have been involved in a major project at work, and it will take a part of my time and have already taken much of my time ...
  So be prepared that there can be a little time between the posts.   I hope you may have a beautiful creative day :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar