onsdag den 4. marts 2015

Bryllupskort til et ikke-bryllup / weddingcard for a none-wedding

Vi blev inviterede til min mands fætters bryllup. Men det viste sig at de allerede havde været gift i flere år, så det blev til at kærlighedsfest i stedet. Men det er jo også vigtigt at fejre kærligheden og hinanden.

Det eneste sig de havde ønsket sig, var penge, som skulle gå til børn, som havde det svært - en meget smuk tanke, synes jeg - hatten af for det!

Jeg snakkede med min svigermor om det - de ønskede at betale for gaven for os alle, og vi blev enige om at jeg skulle lave et kort til dem også ville min svigermor skrive lidt til dem i kortet.

Kortet kom til at se sådan ud:




Alfabetet er fra Sizzix og hedder " Cute as a button".

Jeg har brugt en Darice Embossing folder, som hedder "Butterfly corner".
Sommerfuglene er fra Nellie Snellen Floral Punch, og de er pyntet med lidt Liguid Pearls.


Kortet set indefra


Håber du får en skøn kreativ søndag :)


We were invited to my husband's cousin's wedding. But it turned out that they had already been married for several years, so it was to love celebration instead. But it is also important to celebrate love and each other.

I have spent a Darice Embossing folder called "Butterfly corner".
The butterflies are from Nellie Snellen Floral Punch and are adorned with little Liguid Pearls.

The alphabet is from Sizzix and called "Cute as a button".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar