søndag den 22. marts 2015

Faster 40 år / Aunt 40 years

Min mands søster fyldte 40 og i den anledning lavede jeg dette kort :)

Alfabet er fra Quickutz og hedder "Aquarius".


Jeg har brugt et Stamping Bella, Uptown Girl stempel, som hedder "CATHERINE nibbling chocolate". Det er farvelagt med Twinkling H2O. 
Det er 100 år siden jeg har farvelagt med dem, så blev enige med mig selv, at jeg måtte genopfriske det :)

Kortet indvendigt er punchet med Martha Stewart sommerfugle.

My husband's sister turned 40 and on this occasion I made this card :)
Alphabet from quickutz and is called "Aquarius".
I have used a Stamping Bella, Uptown Girl stamp, named "Catherine nibbling chocolate". It is colored with Twinkling H2O.
It is 100 years since I have colored with them, as agreed with myself that I had to refresh it :)
The card inside is punchet with Martha Stewart butterflies.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar