lørdag den 28. marts 2015

Kort til farfar :) / Card for grandpa :)

For lidt tid siden viste jeg kortet til farmor, men jeg har da glemt kortet til farfar.
Min svigerfar/min børns farfar er ivrig deltager i min mands racerløb - han er med til hver eneste af deres løb. Så derfor skal han da have et racerløbs-kort :)
Det kommer her :)

Det er lidt mere enkelt :)

Jeg har brugt en embossing folder fra Darice, som hedder "Tire Tracks Pattern".
Derudover har jeg brugt Washi/masking tape med mål-flag-wanna-be-agtigt :)
Alfabetet er fra Quickutz og hedder "Aquarius".

Kortet invendigt :)


For a little while ago I showed the card to grandma, but I forgot the card to Grandpa. My father-in law / my children's grandfather is a keen participant in my husband's races - he is with the team every one of their races. So, of course he must have a racing card :)
I spent an embossing folder from Darice called "Tire Tracks Pattern". Additionally I used Washi / masking tape with the target flag-wanna-be-like :) The card inside :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar