lørdag den 7. marts 2015

Leg med Washi tape / playing arround with washi tape


Jeg har rodet lidt med washi tape og det kom der disse kort ud af.
De er kommet i min kortkasse ;)




Jeg har brugt et gammelt træstempel, hvor der stod tillykke.  Det har jeg embosset med lim fra versa ink og emsobbing pulver fra Ranger.




Til dette kort har jeg brugt et stempel fra Hero arts, som også er embosset med lim fra Versa inkglue og embossing pulver fra Ranger :)


God lørdag derude :)



I've played a bit with washi tape and this is was came out.

They are now in my card box at workshop ;)
I have used an old wooden stamp that said congratulations. I have embosset with glue from versa ink and embossing powder from Ranger.

For the secound card I used a stamp from Hero arts, which is also embosset with glue from Versa inkglue and embossing powder from Ranger :)


Good Sunday out there :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar