onsdag den 8. april 2015

Posten har været her igen :) / The mailman has been here again :)

Så har  posten været her igen, igen :) Skønt!

Denne gang havde han stempler fra Paper Smootches med og et enkelt fra Stamping Bella - nøj hvor jeg glæder mig at lave noget med dem ;)  
De er købt hos Diestodiefor.co.uk - en super butik. 
Jeg har ikke handlet der før, men det er ikke sidste gang jeg handler der! Virkelig en suveræn service!
Hun havde lagt nogle dies cuts med i pakken, hvilket resulterede i, at jeg da lige måtte lave en ny bestilling - for de var simpelthen for skønene :D





The mailman has been here again, again :) Weeeeei!

This time, he had stamps from paper smooches with him - I am looking forward to do something exciting something with them;)
They are purchased from Diestodiefor.co.uk - a super store.
I have not traded there before, but it's not the last time I shop there! Really a great service!
She had put some dies cuts in the package, which resulted in that I then just had to make a new order - for they were simply too beautiful :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar