søndag den 13. september 2015

Regnfuld og kold søndag / Rainy and cold sunday

Det er en rigtig regnvåd søndag og det er smadder koldt!
Man kan godt mærke efteråret er på vej - det betyder nok lidt flere dage i krearummet for mit vedkommende! Og det er jo ingen skidt ting.

Så for mit vedkommende står den på farvelægning af motiver i dag, mens jeg skal se en film på Viaplay = total hygge :)


Jeg fik lidt nye stempler hjem i går fra Unikscrap, som desværre lukker - øv!
Det er bla. et art impression stempel, som hedder "Asleep on the job" - det er stempel aftrykket øverst til venstre. Det passer meget godt på det kontor job jeg har - jeg kan nemlig levende sætte mig i hendes sted :)

Ha' en skøn søndag :)

Signe

It is a really rainy Sunday and it's awfully cold!
You can feel the fall is on the way - it probably means more days in the creative space for my part! And that is no bad thing.

So today is the, for my part, the coloring of images today, while I'm watching a movie on Viaplay = total coziness :)

I got some new stamps home yesterday from a Danish scrap shop, which unfortunately closes - boo!
It is among others. an art impression stamp called "Asleep on the job" - this is the stamp imprint top left. It fits very well in the office job I have - I can for living put myself in her place :)

Have a nice Sunday :)


Signe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar