onsdag den 16. september 2015

Scrap a mania (SAM) nov 2015

Jeg er simpelthen så heldig, at have fået billetter til dette års scrap-a-mania (SAM) - wuhoo!!
Jeg har de sidste 2 år ønsket at prøve at komme med til SAM, men har ikke rigtig haft nogen at følges med. Min datter Silke på 10 har været med inde og ose (ja, ja måske købte vi også lidt....) og hun har ikke snakket om andet end at vi skal tage derind og sidde med ved bordene. Så det lovede jeg hende :)

Også tilsmilede lykken mig, at jeg har fået en ny kollega, Hanne, som også er kort fanatiker og hun ville da helt vildt gerne med, sammen med hendes svigerdatter, hvis jeg kunne skaffe billetter. 
Og det lykkedes i lørdags, da de blev sat til salg.
Jeg kan slet ikke sætte ord på, hvor meget jeg glæder mig :) :) 
Det  bliver bare så hyggeligt ;)

scrap-a-mania.dk



I'm just so lucky to have gotten tickets to this year's scrap-a-mania (SAM) in Roskilde halls - wohoo !!
I have the past two years the desire to participate as a scrapper for SAM, but have not really had anyone to go with. My daughter Silke at 10 has been in and browse (yes, perhaps we bought a little ....) and she has not talked about anything other than that we need to take in and sit at the tables. So I promised her :)

And as luck smiled on me - I was so lucky to have a new colleague Hanne, who is also cards fanatic and she had also dreamed about joining the SAM as a scrapper, along with her daughter-inlaw, if I could get tickets.
And I did last Saturday when they went on sale - 30 min and ALL 220 tickets were gone. Wow - that was very fast!!

I can not put into words how much I am looking forward :) :)
It is just so nice;)

scrap-a-mania.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar