lørdag den 19. september 2015

Uglekort / card with an Owl

Min yngste datter, Clara, var inviteret til fødselsdag hos sin klasse kammerat, og ville gerne have et af mine kort med. Det kunne jeg da ikke nægte hende :)


Jeg elsker denne ugle fra Woodware - det hedder ”What a Hoot”.
Han er farvelagt med Copics. Og så har jeg sat rulleøjne på, for at gøre ham lidt sjovere.


Jeg har brugt Marianne design embossing folder med stjerne die. Og tallet er en dies, også fra Marianne Design.
Baggrunds papiret er fra Gummiapan og købt til forårets SAM (scrap a mania).

My youngest daughter, Clara, was invited to a birthday party with his classmate, and would like to have one of my cards. That could I not deny her :)

I love this owl from Woodware - it's called "What a Hoot".
He is colored with Copics. And then I put roll eyes in order to make him a little more fun.

I have spent Marianne design embossing folder with star die. And the figure is one dies, also from Marianne Design.

Background paper is from Gummiapan and bought for spring SAM (scrap a mania).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar