søndag den 6. september 2015

Wow tiden går stærkt - Wow - times flies!

Wow hvor tiden flyver.

Det er vist ved at været et stykke tid siden, jeg har skrevet på min blog.
Det må jeg hellere gøre noget ved!

Der er sket meget herhjemme, siden jeg sidste skrev.
Mine forældre er flyttet fra deres gård, da det var blevet for dyrt at holde den og de fik svære og svære ved at holde den store have.
I den forbindelse har der været en del arbejde forbundet med deres flytning, for os.
Oven i hatten har jeg haft monster travlt på jobbet.
Og ind sneg sig også en sommerferie med 14 dage på Kreta, samt besøg fra Norge af min bror - dejligt :)

Tja, på et eller andet tidspunkt, er jeg nødt til at fravælge noget af det jeg bruger min tid på. Og det blev bloggen som måtte lade vente på sig, til jeg fik tid igen.


Men nu ser tingene lidt lysere ud, og der burde igen være lidt tid til at få lagt lidt billeder på bloggen.



Wow how time flies.

It has been a while since I have written on my blog.
I better do something!

A lot has happened at home since I last wrote.
My parents moved from their farm because it had become too expensive to keep it and they are getting older and have harder and more difficult by keeping the large garden.
In this context, there has been a lot of work associated with their move for us.
On top of the hat, I have had very busy on the job.
And into sneaked also a summer holiday with 14 days on Crete, as well as visits from Norway by my brother - nice :)

Well, at one time or another, I have to turn some of it I spend my time on. And it was the blog that had to be delayed, for I had time again.

But now things look a little brighter, and there should again be a little time to put in some pictures on the blog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar