onsdag den 28. oktober 2015

Kort til kortkassen / Cards for the card box

Jeg har en kort kasse ude på mit arbejde, som mine kollegaer går lidt i, når de mangler lidt kort. Jeg er ikke så god til at få fyldt den op, som jeg har været ;)

Men da kommer da lidt i, engang i mellem.
Disse er nogle af de nyere kort til drenge. 

1)
Stemplet er fra Kenny K (Kenny K), det er farvelagt med Copic Cioas.
Baggrunden er embosset med Sizzix(Tim Holtz) embossing folder, som hedder Diamond Plate.
Stemplet er fra et sæt fra Panduro Hobby, som er heat embosset med sort embossing pulver.

2)
Stemplet er fra Art Impressions og er farvelagt med Copic Ciaos.
Baggrunden er embosset med Darice embossing folder, som hedder Steampunk Gears.
Stemplet er fra et sæt fra Panduro Hobby, som er heat embosset med sort embossing pulver.


I have a card box at my work, as my colleagues buys card from. I'm not so good at getting it filled up, as I have been;)
These are some of the newer cards for boys.
1) The stamp is Kenny K (Kenny K), it is colored with Copic Cioas.
The background is embosset with Sizzix (Tim Holtz) embossing folder called Diamond Plate.
Text stamp is from a set from Panduro Hobby, which is heat embosset with black embossing powder.
2) Text stamp is from Art Impressions and are colored with Copic Ciao.
The background is embosset with Darice embossing folder called Steampunk Gears.
The stamp is from a set from Panduro Hobby, which is heat embosset with black embossing powder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar