lørdag den 31. oktober 2015

Sølvbryllups invitationer / Invitation for 25 years wedding party.

Min tidligere kollega havde sølvbryllup for et par måneder siden, og hun ville gerne lave invitationer selv, men kunne ikke overskue det. Derfor spurgte hun om jeg havde lyst, og det havde jeg da :)

Der kom dette resultat ud af det :)



Papiret er købt i Bog&Ide, både sølv- og det rådhvide papir, samt sølvbåndet.
Indbydelses stemplet havde jeg i forvejen, mener det er købt hos Scrapper.dk.
Stempelsværten er fra et sæt, som min datter fik af nissen, og som jeg kom til at låne af hende ;) Mener nissen har fundet det i Netto ;)


Kortet indvendigt med alle informationerne om festen.
Min kollega ville gerne have det blev simpelt, men stilfuldt. Det synes jeg vi ramte meget godt :)


Det blev til lidt inbydelser :D
40 i alt :)
Plus menuer, som blev lavet af resterne fra invitationerne - vi kan jo lige så godt udnytte alle resterne ;)


My former colleague had 25th wedding anniversary and it should be celebrated with a party a few months ago, and she would like to make the invitations herself, but could not cope with it. Therefore, she asked if I wanted, and of course I had :)

This is the result :)

The paper is bought in a bookstore in Kalundborg, called Bog & Ide, both silver and off-white paper and silver ribbon.
The Invitation stamp I had already, believe it was purchased at Scrapper.dk.
Stamp ink is from a set that as my daughter got the elf, and as I came to lend her ;) I believe the elf found it in a local store called Netto ;)

The card inside with all the information about the party.
My colleague would like the invitation to be simple, but stylish. I think we hit it very well :)

40 invitations in total :)
Plus menus that were made from the remains of the invitations - we might as well take advantage of all the remains ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar