onsdag den 18. november 2015

Bedste veninde kort / Best friend card

Silke skal til fødselsdag hos hendes bedste veninde, Elisabeth. Og hun ville gerne have, jeg skulle lave et kort, som hun kunne få med :)

Jeg har fornylig købt dette veninde stempel hos Stamping Bella i US.
Det afspejler så godt Silke og hendes veninde Elisabeth, når de tøse fnidre på værelset, så det passer da perfekt til kortet.


Papiret er fra en blok, jeg har købt i Føtex for lang tid siden. Papiret er kun 80g, så det er ret tyndt. Derfor har jeg haft lidt svært ved at finde ud af hvad jeg skulle bruge det til. Men tror det er lykkedes mig nu

Det hedder ”Beatrice and Barbara are besties”, og er fra Stamping Bellas Uptown girls.

Jeg har farvelagt det med Copic Caios.


  
Jeg elsker simpelthen dette tekst stempel. Det er købt hos Luna Hobby.
Jeg har heat embosset med hvidt emsossing pulver fra Papermania.





Silke was invited to the birthday of her best friend, Elizabeth. And she wanted me to make a card that she could give Elisabeth.

I have recently bought this friend stamp from Stamping Bella i the US.
It reflects as well Silke and her friend Elisabeth when the girly giggles in the room to fit as perfect for the card.

The paper is from a block, I bought in the supermarket a long time ago. The paper is only 80g, so it's pretty thin. Therefore, I had a little trouble to find out what I needed to use it. But do I have succeeded now.

It's called "Beatrice and Barbara are besties" and is from Stamping Bella's Uptown girls.
I colored it with Copic Caios.

I simply love this text stamp. It was purchased from Luna Hobby.

I have heat embosset with white emsossing powder from Papermania.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar