lørdag den 7. november 2015

Fødsesldags kort til Thea / Birthday card for Thea

Min yngste datter Clara var inviteret til fødselsdag hos hendes klassekammerat Thea. Og Clara ville gerne have jeg skulle lave et kort til hendes veninde :) Det gør jeg jo gerne ;)

Der er brugt en Nellie Snellen embossing folder med dansk tekst.
Navnet er skåret ud med Lifestyle Crafts (tidligere Quickutz) alfabet dies, som hedder "Manhattan".




Jeg har brugt Woodware uglen, som er farvelagt med Copics Caios.
Også har jeg sat rulleøjne på uglen, for at gøre den lidt sjovere ;)

My youngest daughter Clara was invited to the birthday of her classmate Thea. And Clara would like me to make a card for her friend :)
There is used a Nellie Snellen embossing folder with Danish text - congratulations.
The name is cut out with Lifestyle Crafts (formerly Quickutz) alphabet dies called "Manhattan".
I have used the Woodware owl, which is colored with Copics Caios.
Also, I've been rolling eyes of the owl, to make it a little more fun ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar