lørdag den 28. november 2015

Kort til kortkassen

Kort til kortkassen.

Jeg har en kortkasse på arbejdet, hvor der er flere af mine kollegaer, som køber lidt kort i ny og næ. Den trængte til lidt nyt, så jeg lavede lidt kort af rester og motiver, som jeg har haft malet og bare har ligget.

Det blev til disse kort.

1.

Stemplet er fra Stamping Bellas Uptown girls, og hedder ”Catherine Nibbling Chocolate”.
Hun er farvelagt med Twinklings H2O. Baggrundspapiret er fra en blok, jeg købte i Føtex.

Tekst stemplet er købt på SAM i foråret og er fra Barto stempel, købt hos Luna hobby.
Tekst stemplet er stemplet med Versa ink glue og påført embossing pulver i forskellige farver.



2.     
Stemplet er fra Stamping Bellas Uptown girls, og hedder ”VIENNA on her VESPA”.
Skilte stemplet er et Magnolia stempel.
Begge stempler er farvelagt med Twinklings H2O. Baggrundspapiret er fra en blok, jeg købte i Føtex.



Tekst stemplet er stemplet med Versa ink glue og påført embossing pulver i forskellige farver.


I have a card box at work, where there are several of my colleagues who buy a little card now and then. It needed something new, so I made a little card of residues and motifs that I had painted and just been stored away.
1. 
The stamp is from Stamping Bella's Uptown girls, and called "Catherine Nibbling Chocolate".
She is colored with Twinklings H2O. The background paper is from a block, I bought in the supermarket.
Text stamp is purchased at SAM in the spring and is from Barto stamp purchased from Luna hobby.
Text stamp is stamped with Versa ink glue and applied embossing powder in different colors.
2.
The stamp is from Stamping Bella's Uptown girls, and called "VIENNA on here VESPA".
The Sign stamp is a Magnolia stamp.
Both stamps are colored with Twinklings H2O. The background paper is from a block, I bought in the supermarket.
Text stamp is stamped with Versa ink glue and applied embossing powder in different colors.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar