onsdag den 4. november 2015

Paper smooches kort til en ballademager / Paper Smooches card for a troublemaker

Min venindes søn fyldte 7 år og vi var inviteret til fødselsdag. Derfor havde jeg lavet dette kort til "Mallen" aka Marius :)


Jeg har brugt Paper Smooches stempler, som hedder Chubby Chums.
De er farvelagt med Copic Ciaos.


Alfabetet er fra Lifestyle Crafts (tidligere Quickutz) og hedder "Manhattan".
Det stjernet papir er en rest fra et større ark.
Jeg fik skæld ud af min yngste datter, fordi jeg havde sat det stjernet papir skævt på :D



My friend's son turned 7 years of age and we were invited to the birthday. Therefore I made this card to "Mallen" aka Marius :)
I have spent Paper Smooches stamps called Chubby Chums.
They are colored with Copic Ciao.
This is my first card with the Paper Smooches stamps. They are so cute, so there properly will come a few more ;)

The alphabet is from Lifestyle Crafts (formerly Quickutz) and is called "Manhattan".
The Star paper is a residue from a larger sheet.
I got yelled at by my youngest daughter because I had put the star paper crooked :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar