lørdag den 21. november 2015

Ugle kort / Owl card

Min yngste datter Clara var inviteret til fødselsdag hos en klasse kammerat, og skulle bruge et drenge kort.



Jeg har valgt at bruge Woodvare uglen, som er farvelagt med Copic caios.
Jeg synes han er så sød :)

Jeg har valgt at sætte rulleøjne på uglen - det synes ungerne er så morsomt :)

Papiret er købt ved forårets SAM hos Gummiapan.

Jeg har brugt Marianne Design Stars Embossing Folder & Die. Jeg har dog ikke brugt embossing folderen, men kun dien. 7 tallet er også en Marianne Design die.



My youngest daughter Clara was invited to the birthday of a classmate, and needed a boys card.

I have chosen to use Woodvare owl, which is colored with Copic caios.
I think he is so cute.

I have chosen rolling eyes of the owl - the kids thinks it’s funny the can eyes roll.

The paper is purchased by the spring SAM at Gummiapan.

I have spent Marianne Design Stars Embossing Folder & Die. I haven’t used embossing folder, but only the die. 7 number is also a Marianne Design die.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar