onsdag den 11. november 2015

SAM på fredag - kan næsten ikke vente / SAM this Friday - can't hardly wait

Vi glæder os i denne tid - på fredag går turen til SAM i Roskilde. For første gang som deltagende scrapper for mit vedkommene. Og jeg glæder mig, som en lille barn glæder sig til jul  :)

Jeg skal have min ældste datter Silke, på 10 med, samt min kollega Hanne og hendes svigerdatter.

Vi snakker meget om, hvad vi skal tage med og om det overhovedet er muligt at pakke hele sit værelse ned i et par kasse :D

Mens vi går og glæder os, fandt jeg lidt frem, hvad jeg købte i foråret, da jeg besøgte SAM som gæst og ikke deltagende scrapper.



I år skal jeg købe nogle forskellige dies - jeg kan ikke helt beslutte hvilke det skal være.






We look forward to this Friday - on Friday we head to SAM (scrap-a-mania) in Roskilde, DK. For the first time as participating scrapper for me. And I am looking forward to Friday, as a small child looking for Christmas :D

My oldest daughter Silke, 10 years of age with and my colleague Hanne and her daughter in-law are going with me..

We talk a lot about what we should take and whether it is possible to pack our whole room into a pair of boxes

While we go and welcome Friday, I found a little above what I bought in the spring, when I visited the SAM as a guest and not participating scrapper.


This year I’am to buy some different dies. I haven’t yet desided which ones to buy.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar