lørdag den 2. juli 2016

Crazy fødselsdag / crazy birthday

Min yngste datter skulle til fødselseldag hos sin klassekammerat, Lisa.
Hun fik dette kort med sig :)

Det var også en oplagt mulighed for at at teste mine nyindkøbte Crazy Birds ;)


Papiret er fra Gummiapan - jeg er ret så vild med deres ting.
De har søde stempler, skønt papir - ja jeg er lidt tosset med dem :)


Fuglen er farvelagt med Copic Ciaos.



Alfabetet er fra Quickutz/liftestyle Crafts, og hedder "Manhattan".
Det er min farvorit for tiden ;)


My youngest daughter was invited to a birthday party with his classmate, Lisa.
She got this card with the gift :)
It was also a good opportunity to test my newly purchased Crazy Birds from Tim Holtz;)

Pic 1. The paper is from Gummiapan - I'm pretty crazy about their things. They have cute stamps, great paper - yes I'm a little crazy with them :)
Pic.2 The bird is colored with Copic Ciao.
Pic3 The alphabet is from Quickutz / lift style Crafts and called "Manhattan". It's my favorite of the moment;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar