mandag den 10. oktober 2016

Alt for længe siden / Far to long

Sikke tiden flyver - jeg kan slet ikke forstå hvor tiden bliver af for tiden. Beklager, der har været stille så længe.

Grunden er at jeg er blevet involveret i et nyt projekt på mit job, hvor vi udvikler et nyt computer system. Det kræver meget af min energi :)

Og så kommer valget mellem familien og bloggen som et klar valgt. Familien vinder hver gang :)

Jeg vil dog se om jeg kan få lagt lidt indlæg på bloggen, nu vi nærmer os efterårsferien ;)

Jeg har jo ikke ligget på den lade side med det kreative :)





Wow time flies - I can't understand where time has gone for the moment. Sorry, there has been quiet for so long.

The reason is that I have been involved in a new project at my job, where we develop a new computer system. It requires a lot of my energy :)
And then comes the choice between my family and the blog. Family wins every time :) Sorry!

However, I will see if I can put in some posts on the blog, now we approach the autumn holiday;)
I have not been idle side with the creative :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar