onsdag den 26. oktober 2016

Hr. & Fru / Mr. & Mrs.

Min kollegas datter skulle giftes og spurgte om jeg ville lave et bryllupskort til dem.
Det vil jeg selvfølgelig altid :)
Jeg havde set et på Pinterest,  som jeg ville prøve at lave noget lignende :)


Bryllupskjolen er lavet med en skabelon fra Donna kort. 



Kortet som lukket.


Gommens tøj er lavet med ovenstående sæt fra Xcut.


Navnene er skrevet med alfabetet "Supermarket" fra Quickutz/Lifestyle craft.
Tallene er skrevet med en Memory Box og hedder "parker numbers".
De små hjerter er fra et stempel sæt.



My colleague's daughter was getting married and asked if I would make a wedding card for them.
I always will, of course :)
I had seen a card on Pinterest that I would try to do something similar :)

Wedding dress is made with a template from Donna cards. Template can be bougt at Scrapper.dk

The groom's clothing is made with the above set of Xcut.

The names are written with the alphabet "Super Market" from Quickutz / Lifestyle craft.
The numbers are written with a Memory Box and is called "Parks numbers".
The small hearts is from a stamp set.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar