lørdag den 15. oktober 2016

Jubilæumskort / card for a jubilee

Min kollega Hanne havde 20 års jubilæum og derfor skulle hun jo have sit eget kort :)
Det var en ekstra udfordring, da Hanne laver rigtig mange kort selv, og er smadder skrap til det. Så jeg vil godt hilse og sige at jeg havde lidt præstations angst :D


Jeg har brugt min helt nye Memory Box die, som hedder Chandra Stem.
Papiret er fra en blok fra Lidl - rigtig tykt og lækkert papir.

Jeg har sat halvperler på blomsterne. De er fra Panduro.


Teksten er fra en Marianne Design Die fra Collectable serien.


Hanne og hendes mand er ivrige campister, så med tanke på det, havde jeg investeret i Art Impressions stempel sæt. Det hedder "His and hers camper".
Det er farvelagt med Twinkling H2O.


Sådan ser kortet ud, når det er foldet ud. Jeg har ikke prøvet at lave denne type foldet kort før. Det er bestemt ikke sidste gang, jeg laver sådan et kort :)

God dag til krea-folket :)

My colleague Hanne had her 20th anniversary and therefore I have made her own card :)
It was an extra challenge as Hanne make many cards herselve, and are awfully good at it. So I would like to say that I had a little performance anxiety :D 

I've used my brand new Memory Box die, called Chandra. The paper is from a block from local Supermarket - really thick and delicious paper. I put half beads on the flowers. They are from the hobby store Panduro.The text is from Marianne Design Die from Collectable series. 

Hanne and her husband are avid campers, so because of that, I had invested in Art Impressions stamp set. It's called "His and hers camper". This is how the card looks when it's folded out. I have not tried to make this type folded card before. It is certainly not the last time I make such a card :)

Good day to crea-people :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar