onsdag den 19. oktober 2016

Pensions afsked med børnehave klassen bedste lærer / yet another teascher goodbye card

Den lærer som har været længst på mine dødtres skole, stoppede efter 40 år.
Hun har haft begge mine døtre, og min mand.
Vi havde købt lidt blomster til hendes have, som hun kunne plante ud. 
Også skulle hun da have et kort.


Jeg har brugt dien Spellbinders Nestabilities Die: Cascading Butterflies (S5-242) til sommerfuglene. 
Kasserne med tal og bogstaver er præget en Spellbinders  embossing folder som hedder Spellbinders - M-Bossabilities Collection - Embossing Folders - Numbers and Letters.




Baggrunds dien er fra et Spellbinders sæt, jeg ikke ved hvad hedder, da jeg har købt det brugt. Teksten er fra et die sæt fra Marianne Design Collectable serien.


Kortet inden i.
Jeg har skåret skrivefeltet ud med en die fra Crealies.
Derudover har jeg brugt resterne fra Spellbinders sommerfuglene.


The teacher who has been longest on my daughters' school, stopped after 40 years.
She has had both my daughters and my husband.
We had bought some flowers for her garden.
Also she would obviously have a homemade card.

I have used the die Spellbinders Nestabilities Die: Cascading Butterflies (S5-242) to the butterflies.
The boxes with numbers and letters are embossed one Spellbinders embossing folder called Spellbinders - M-Bossabilities Collection - Embossing Folders - Numbers and Letters.

The background die is from a Spellbinders set, I do not know the name when I bought it used. The text is from a die set from Marianne Design Collectable series.

The card inside.
I have cut post box next to a die from Crealies.
In addition, I used the leftovers from Spellbinders butterflies.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar